Voor starters

Voor startende ondernemers

.. die willen weten hoe ze zich onderscheidend in de markt kunnen neerzetten

Je hebt een (nog vaag) idee van wat je wilt gaan doen. Spannend! Je bent bezig met je business model en je loopt over van ideeën en toekomstige mogelijkheden. Daarnaast heb je wellicht ook al wat ideeën over de marketingstrategie van je bedrijf en waar en hoe je gaat communiceren. En terwijl je al enthousiast met andere mensen praat over je ideeën, krijg je al een uitnodiging om ergens eens als gastspreker op te treden of ergens een sessie te geven. Echter, wel graag gratis als dat kan….

Het kan zijn dat je nu al een beetje overrompeld wordt door alle mogelijkheden. En dat je ineens wel heel veel concurrenten tegenkomt die iets soortgelijks aanbieden. En ook dat het nu steeds moeilijker wordt om te focussen omdat je hoofd overloopt van ideeën… Ook vraag je je af hoe je je kunt onderscheiden van de aanbieders die er al zijn. Misschien denk je nu zelfs ‘is er nog wel ruimte voor mij op de markt? Er zijn immers al aanbieders.’

Komt dit je bekend voor? Dan ben je hier op de juiste plek.

Merkinzicht

Jij bent je eigen merk

Personal Branding voor fotografen
Personal Branding voor ambachtelijk werkers
Personal Branding voor kunstenaars
Personal Branding voor designers
Do the right things
Personal Branding voor coaches
Personal Branding voor editor
Personal Branding voor designer
Personal Branding voor coach
[not doing things right]

Merkinzicht

Bovenstaande vragen hebben te maken met merkinzicht. Jij als start-up bent je eigen merk. Wanneer jij goed voor ogen hebt wie je bent, waar je voor staat en waar je voor gaat dan heb je al een hele goede basis om aan de slag te gaan. Vanuit jouw eigenheid ontwikkel je dan je eigen merk en je bouwt deze verder uit. Dat proces heet branding.

Sterke merken doen aan branding. Niet omdat dat een strategie is om op te vallen tussen je concurrenten, maar omdat consumenten zich verbonden willen voelen met het merk waarvan zij producten of diensten afnemen. Zij willen de persoon achter het merk leren kennen en ze willen geïnspireerd en geraakt worden.

Mijn missie is om starters te helpen een sterk merk op te bouwen. Zodat zij vanuit hun passie en ideeën geïnspireerd blijven om door te gaan.

Vanuit mijn bedrijf Merk in Zicht bied ik trainingen en workshops aan in Personal Branding.

Waarom is dit interessant voor jou?

  • Persoonlijke groei
  • Ontwikkelen van creatief leiderschap
  • Aanscherpen van je businessmodel.
  • Inzicht in hoe je je kunt onderscheiden / profileren
  • Tijdsinvestering in de juiste klanten, netwerkcontacten, samenwerkingsverbanden, etc.
  • Richting voor (toekomstige) activiteiten. Het helpt je de juiste keuzes te maken, nu en in de toekomst. En weet; niet alles hoeft nu.

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.