Voor ondernemers

Voor ondernemers

.. die hun merk willen versterken

Personal Branding Ondernemers

Kan ik nog meer doen of moet ik dingen anders doen?

Ken je dat?

Je bent voor jezelf begonnen vanuit een leuk bedrijfsidee of een passie en je werkt nu al een paar jaar als zelfstandig ondernemer. En misschien denk je wel eens aan het volgende:

  • Je bent gewoon begonnen en hebt eigenlijk nooit echt nagedacht over ‘wie ben ik, waar sta ik voor en waar ga ik voor?
  • Je bent op zoek naar hoe je jezelf het beste kunt positioneren?
  • Je weet waar je voor staat en hoe je bekend wilt staan, maar jouw (potentiële) klanten zien iets heel anders. ‘Hoe verbeter ik mijn imago’?
  • Je weet dat je je onderscheidend aan de buitenwereld moet laten zien. Maar soms denk je ‘is het wel onderscheidend genoeg?’ Wat moet ik doen of moet ik dingen anders doen?
  • In de tussentijd is je bedrijfsidee gegroeid in activiteiten, in doelgroepen.. en soms vraag je je af of je sommige activiteiten niet moet afstoten. ‘Waar haal ik mijn energie uit en wat kost energie?’
  • Mensen weten je te vinden, maar het gebeurt regelmatig dat je veel tijd investeert in een nieuw contact, maar dat uiteindelijk blijkt dat jullie niet bij elkaar passen. ‘Hoe vinden de juiste klanten jou?’
  • Je bent lekker bezig, maar hebt het gevoel dat je toe bent een aan volgende stap. ‘Kan ik nog meer doen vanuit mijn passie? Of dingen anders doen?’

Herken jij jezelf in één of meer van bovenstaande vragen? Dan ben je hier op de juiste plek.

Merkinzicht geeft focus

Bovenstaande vragen hebben te maken met merkinzicht. Jij als ondernemer bent je eigen merk. Sterke merken doen aan branding. Niet omdat dat een strategie is om op te vallen tussen je concurrenten, maar omdat consumenten zich verbonden willen voelen met het merk waarvan zij producten of diensten afnemen. Zij willen de persoon achter het merk leren kennen en ze willen geïnspireerd en geraakt worden.

Mijn missie is om de passie en creativiteit (terug) te brengen in het ondernemerschap. Veel ondernemers laten te weinig van zichzelf zien. Maar, is het niet juist iemands passie die andere mensen inspireert?

Sommige ondernemers laten zichzelf wel goed zien, maar groeien zodanig in hun activiteiten, dat zij hun kern uit het oog verloren zijn. Doe jij nog de dingen die je energie geven?

Merkinzicht

Jouw passie
inspireert anderen

Do the right things
(not doing things right)

Vanuit mijn bedrijf -Merk in Zicht- bied ik trainingen aan in Personal Branding

Waarom is dit interessant voor jou?

  • Persoonlijke groei
  • Inzicht in hoe je je kunt onderscheiden / profileren
  • Tijdsinvestering in de juiste klanten, netwerkcontacten, samenwerkingsverbanden, etc.
  • Richting voor (toekomstige) activiteiten

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.